FANDOM

Postać
250px-Hermes conrad
Imię Hermes
Nazwisko Condrad
Płeć Mężczyzna
Gatunek Człowiek
Wiek 50
Pochodzenie Ziemia
Zawód Biurokrata
Pierwsze pojawienie się The Series Has Landed
Głos Phil LaMarr

Artur Pontek (PL)

Hermes (ur. 2950 r. prawd. na Jamajce) - Hermes Conrad z zawodu jest dyplomowanym biurokratą 37-stopnia, a prywatnie mężem pięknej LaBarbary i ojcem wspaniałego syna, Dwighta. Jak nikt inny we wszechświecie potrafi pewnym krokiem przechodzić pod bardzo nisko umieszczoną tyczką w tańcu Limbo. Reprezentował nawet Ziemię na Olimpiadzie roku 2980, ale pewne zwycięstwo zostało mu odebrane na skutek tragicznego wypadku jakiemu uległ jeden z jego zagorzałych fanów - w trakcie konkursu, chcąc naśladować swojego mistrza, ustawił poprzeczkę tak nisko, że złamał kręgosłup. Hermes, czując odpowiedzialność za to co się stało, zdecydował się porzucić karierę tancerza-sportowca. Jednak dzięki temu, że już od dzieciństwa ludzie wróżyli mu karierę biurokraty, Hermes postanowił sprawdzić się w tym fachu. I tak już mu zostało. Pracuje w firmie dostawczej Profesora Farnswortha gdzie zajmuje się marketingiem, finansami i... szeroko pojętą biurokracją. Kiedyś został opętany przez MózgoŚlimaki (Partia i Ruch w Kosmosie). Nosił na głowie ślimaka i dziwnie i niechętnie rozmawiał.