FANDOM

Postać
Lieutenant Kif Kroker
Imię Kif
Nazwisko Kroker
Płeć Mężczyzna
Gatunek Amphibian
Wiek 28
Pochodzenie Amphibios 9
Zawód Porucznik DOOP'Y

Asystent Zapp'a Brannigan'a Kapitan Titanica Członek załogi Planet Express

Pierwsze pojawienie się Love's Labour's Lost in Space
Głos Maurice LaMarche

Tomasz Steciuk (PL)

Kif - Kif Kroker to harujący niczym wół płazo-podobny, pozbawiony układu szkieletowego kosmita na usługach Zappa Branningana. Odwala za niego całą czarną robotę i bierze na siebie, dobrowolnie lub nie, całą odpowiedzialność za jego głupotę. Dzięki temu Zapp uważa go za najwierniejszego przyjaciela. Bez wzajemności - według Kifa, Branningan to prawdziwy kretyn. Spośród wielu bliżej nieznanych i często niedostrzeganych talentów Kifa, najbardziej rzucają się w oczy jego umiejętności fryzjerskie i charakteryzatorskie. Jak na oślizgłego płaza, jest świetnym wizażystą. W jednym z odcinków (byli na Marsie na DNIACH MARSA) rodzice Amy powiedzieli, że jeśli jest on mężczyzną, powinien zapalić papierosa, lecz Kif podczas zapalenia zrobił się niebieski i zemdlał. Następnie znowu chciał się popisać, że jest godzien Amy i zapalił. Znowu zrobił się niebieski. Potem po uratowaniu Amy (ponieważ ją z Bawoło-Owadami zabrali rodowici Marsjanie) bał się zapalić fajkę pokoju z Marsjanami i zakaszlał się, co niepodobało się marsjanom.